Betaling:

Betaling loopt via een beveiligde SSL verbinding en is volledig veilig. Je hebt bij ons de keuze uit verschillende betaalmogelijkheden die via onze betalingspartner Sisow verlopen. Deze Sisow betalingsmethodes zijn gegarandeerd veilig, en bieden de grootst mogelijke flexibiliteit.

Je kunt bij Polini Kids op één van de volgende manieren betalen:

iDEAL
Bij deze betaalmethode kunnen Nederlandse klanten direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met de eigen bank. Je rekent af in jouw vertrouwde internetbetaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank. Als je telebankiert, kan je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor apart hoeft aan te melden. De betalingen lopen via Sisow payment innovations. Deze organisatie staat garant voor de bescherming van jouw privacy en voor een veilige transactie.

Bancontact & Mister Cash
Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen met hun bankpas. De betalingen lopen via Sisow payment innovations. Deze organisatie staat garant voor de bescherming van jouw privacy en voor een veilige transactie.

Creditcard
Betalingen met Master card & Maestro of Visa worden ook geaccepteerd. Je kan jouw creditcardgegevens – via onze beveiligde SSL procedure – veilig invoeren waarna wij vervolgens samen met de creditcardorganisatie zorgen voor een correcte afhandeling. De betalingen lopen via Sisow payment innovations. Deze organisatie staat garant voor de bescherming van jouw privacy en voor een veilige transactie.

PayPal
Je kan bij ons veilig betalen met jouw vertrouwde online Paypal betaalrekening. De betalingen lopen via Sisow payment innovations. Deze organisatie staat garant voor de bescherming van jouw privacy en voor een veilige transactie.

Overboeking – Vooruit betaling
Je kan het bedrag ook overmaken met de optie Vooruit betaling in de winkelwagen. In dit geval gaan wij over tot verwerking van de bestelling als de betaling ontvangen is. De betalingen lopen via Sisow payment innovations. Deze organisatie staat garant voor de bescherming van jouw privacy en voor een veilige transactie. Let op: Het kan enkele werkdagen duren voordat een vooruitbetaling bij ons binnen is. Vervolgens gelden de reguliere levertijden. Zodra de betaling ontvangen is dan krijg je een bevestiging per e-mail. De maximum betalingstermijn is 4 werkdagen, indien deze termijn wordt overschreden dan wordt de bestelling geannuleerd.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor  het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kan je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf jouw smartphone. In de online omgeving My AfterPay kan je jouw betaaloverzichten vanaf jouw computer of tablet beheren. AfterPay houd je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Verzending:

Verzending en levering
Onze bestellingen worden gratis bij je thuis bezorgd (tot de eerste voordeur) door onze logistieke partner PostNL of met extra service via PostNLExtra@Home. Onze bestellingen worden iedere week op donderdag opgehaald door PostNL die vervolgens zo snel mogelijk uitleveren. Wij hanteren daarom een leveringstermijn van 5 werkdagen. Zodra we de bestelling hebben verzonden ontvang je van ons hiervan een bevestiging per e-mail. De meeste kleine bestellingen worden verzonden met PostNL. Middels de e-mail ontvang je hiervan een trackingcode om de bestelling te traceren. Voor grotere bestellingen die per pallet vervoerd moeten worden schakelen wij de Extra@Home-service van PostNL in. Voor de uitlevering van de bestelling wordt een afspraak gemaakt via de e-mail. We verzenden zowel binnen Nederland en naar België.

Indien een bestelling per pallet geleverd wordt kan het voorkomen dat de pallet niet direct weer meegenomen kan worden. In dit geval dien je de pallet zelf af te voeren naar een daarvoor bestemd punt.

Retourzendingen
Je kan een consumentenaankoop binnen 14 werkdagen na ontvangst van de goederen ongedaan maken. In dat geval dien je de goederen in oorspronkelijke en onbeschadigde staat retour te sturen. Vraag bij ons eerst een retourformulier aan via het contactformulier of telefonisch op +31 (0) 307600678, en voeg dit samen met de factuur toe aan het retourpakket. Wij zullen het retourpakket bij je ophalen. Hiervoor brengen wij de volgende kosten in rekening die vervolgens afgetrokken worden van het te crediteren bedrag:

  • €5,90 voor kleine pakketten (zoals babynestjes, aankleedkussens, commodebladen)
  • €29.90 voor middelgrote pakketten (zoals ladekasten, commodes, ledikantjes)
  • €39.90 voor grote pakketten (zoals hoogslapers, klimrekken, tienerbedden)

Je ontvangt binnen 10 werkdagen het aankoopbedrag terug mits de producten onbeschadigd en ongebruikt zijn. Zijn de producten zichtbaar gebruikt of gemonteerd geweest dan zullen wij een waardevermindering in rekening brengen. Dit wordt ingehouden van het te crediteren bedrag. Natuurlijk kan je een product ook retourneren op ons afhaaladres in Wijk bij Duurstede. Klik hier voor onze openingstijden.

Beschadigde en/of incomplete zendingen
Het kan voorkomen dat een bestelling onverhoopt beschadigd raakt tijdens het transport. Wanneer hier sprake van is vragen wij je om dit te melden binnen het zichttermijn van 14 dagen. Wij zullen in dit geval een nieuw product of nieuwe benodigde onderdelen toezenden. Het overgebleven beschadigde product of onderdelen dien je, indien besproken, zelf af te voeren naar een daarvoor bestemd punt.

Bij een productiefout of missende onderdelen vragen wij je om dit te melden binnen het zichttermijn van 14 dagen. Wij zullen in dit geval een nieuw product of nieuwe benodigde onderdelen toezenden.